Posledice odpirajo najstarejši evropski festival LGBT-filma - ljubljanski
S projekcijo enega odmevnejših domačih filmov leta, Posledic scenarista in režiserja Darka Štanteta, se bo v ljubljanskem Kinodvoru začel že 34. festival LGBT-filma.
S projekcijo enega odmevnejših domačih filmov leta, Posledic scenarista in režiserja Darka Štanteta, se bo v ljubljanskem Kinodvoru začel že 34. festival LGBT-filma.
Po spletu je zaokrožila prva napoved nove, v sodobni tehniki animacije ustvarjene različice Disneyjevega animiranega filma Levji kralj. Zanimivost filma je, da se v njem v glavnih vlogah pojavljajo živali v realni podobi, animirane po priljubljeni Disneyjevi zgodbi. Glavnim junakom so glas med drugim posodili Donald Glover, James Earl Jones in Beyonce.
Outsider, Porno film, Sladke sanje – to so samo nekateri filmi, ki jih je montiral Zlatjan Čučkov, letošnji dobitnik vesne za najboljšo filmsko montažo dokumentarnega filma Koliko se ljubiš . . .
Film Kustosova soba. Igor Zabel: Kako narediti umetnost vidno?
V tednu, ko poteka 34. slovenski knjižni sejem, smo na malih zaslonih poiskali 16 najboljših in najodmevnejših celovečercev, ki so jih posneli po priljubljenih literarnih delih – od otroških klasik in mladinskih romanov do uspešnic, ki so namenjene odraslim bralcem in gledalcem.
"Ljubezen je bila v šestdesetih letih simbol pasivnega odporništva. To je bila vrsta ljubezni, ki se je razgrnila z idejami skupnosti, onemogočanja esteblišmenta, skupnih stališč, pacifizma,"
Benicio Del Toro in Josh Brolin se vračata v krvavem nadaljevanju hvaljene akcijske srhljivke Denisa Villeneuva in poskrbita, da se vojna proti mehiškim kartelom še zaostri, ko začnejo ti prek meje z ZDA tihotapiti teroriste.
Novi dokumentarec Damjana Kozoleta Kustosova soba je posvečen umetnostnemu zgodovinarju in kustosu Zabelu in se osredotoča na njegovo delovanje od konca 80. let do smrti pred trinajstimi leti. Nocoj premierno v Kinodvoru.
Posneli bodo nove dele serije o ekscentričnih prebivalcih aljaškega mesteca Cicely.
Christian Petzold, režiser "razdeljene nemške zgodovine" ter "gonilna sila berlinske šole, ki je nemškemu filmu vrnila nekdanji glamur", kot se radi izražajo kuratorji filmskih retrospektiv, je bil . . .