Izdajalec
Konec 50. in v začetku 60. let se je v kontekstu italijanske kinematografije pričela silovito uveljavljati nova generacija cineastov.
Konec 50. in v začetku 60. let se je v kontekstu italijanske kinematografije pričela silovito uveljavljati nova generacija cineastov.
"To je bilo prva stvar, o kateri sem začela razmišljati, da ni praktična, da ni koristna, da je nekaj lepo samo zato, da je lepo," v prvi epizodi druge sezone videorubrike Avtoportret igralka Nika Rozman opisuje svoje prvo branje romana Oscarja Wilda.
Po razglasitvi nominacij za letošnje "francoske oskarje", nagrade cezar, ko se je izkazalo, da je največ nominacij prejel novi film Romana Polanskega, so feministične aktivistke establišment obtožile podpore "posiljevalcu na begu".
Organizatorji mednarodnega filmskega festivala v Berlinu so sporočili, da ne bodo več podeljevali srebrnega medveda, poimenovanega po prvem direktorju festivala Alfredu Bauerju.
Muzej filmske akademije, ki naj bi svoja vrata po večletni zamudi končno odprl v tem letu, je umeščen v nekdanjo luksuzno veleblagovnico, zgrajeno leta 1939. Na vrhu se boči veličastna kupola, fasada pa je okrašena s 350 tisoč zlatimi mozaičnimi lističi.
Režiser Matjaž Ivanišin bo prejeli priznanje Franceta Brenka za izjemne dosežke na področju filmske kulture. Priznanje, ki mu ga bodo nocoj izročili v Slovenski kinoteki, prejme za svoj v fiktivno-dokumentarni film Oroslan.
"Z vzpostavitvijo projekta Dvorana slovenskega filma želimo okrepiti vidnost slovenskega filma na domačih tleh," je ob zagonu projekta Dvorana slovenskega filma dejala direktorica Slovenskega filmskega centra Nataša Bučar.
Sindikat, ki v ZDA zastopa igralce in nastopajoče na televiziji, je objavil vrsto standardov in smernic za člane ekipe, ki nadzira prizore, v katerih sta spolnost in golota. S to potezo se želijo bojevati proti spolnemu nadlegovanju na snemanju.
"Niso brez upanja, a . . . ozrite se na svet okoli nas," je glede izbora filmov v glavnem tekmovalnem programu dejal umetniški direktor Berlinala Carlo Chatrian, saj jih po njegovih besedah kar nekaj prikazuje "temno plat človeka".
V Slovenski kinoteki se nocoj odpira prvi del sklopa Obrazi analognega/Kvantizacija rdeče, ki bo predstavil filmski oz. video opus Mihe Vipotnika, ki je pionir eksperimentalne video umetnosti in medijske prakse v Sloveniji in njen promotor po svetu.