Žiga Virc: "Evropa je zamudila svoj Netflix"
Že celo življenje ga – čeprav je letnik 1987 – na takšen ali drugačen način spremlja Jugoslavija. Začelo se je v prvem razredu osnovne šole, ko je kupil kaseto s Titovimi govori.
Že celo življenje ga – čeprav je letnik 1987 – na takšen ali drugačen način spremlja Jugoslavija. Začelo se je v prvem razredu osnovne šole, ko je kupil kaseto s Titovimi govori.
Igra prestolov se je z malih zaslonov poslovila že pred tremi leti, a njen status v televizijski pokrajini ostaja neizpodbiten (kljub koncu, ki je mnoge razočaral). Na Severnem Irskem odpira vrata studio, kjer so serijo delno snemali.
Guillermo del Toro, veliki pravljičar sodobne filmske umetnosti, nam že od nekdaj prišepetava v uho, da se je bolj kot pošasti treba bati - pošastnih ljudi. Ulica nočnih mor je prvi film, v katerem to pokaže brez nadnaravne alegorije.
V 91. letu starosti je umrla igralka Monica Vitti, ki se je z vrsto vidnih vlog predvsem v 60. letih v zgodovino filma zapisala kot kraljica italijanskih filmskih komedij.
V nastajanju je film Barva škrlata. Napovedujejo ga kot priredbo s tonyjem nagrajenega broadwayskega muzikala, ki pa je priredba romana Alice Walker, za katerega je pisateljica prejela Pulitzerjevo nagrado.
Britanski režiser in producent Roland Joffe, ki je za svoja filma Polja smrti in Misijon dobil nominaciji za oskarja za najboljšo režijo, namerava na Malti ustanoviti mednarodno filmsko šolo.
V 32. letu starosti se je poslovil ameriški igralec Moses J. Moseley, ki je svoje najopaznejše vloge odigral v serijah, kot so Živi mrtveci, Varuhi in Kraljica juga. Kalifornijske oblasti so sporočile, da je preiskava vzroka smrti še poteka.
V soboto je v bolnišnici Cedars-Sinai v Los Angelesu zaradi zapletov po operaciji umrl ameriški igralec Howard Hesseman. Star je bil 81 let.
Na 34. francoskem festivalu Premiers plans D'Angers, ki je potekal od 24. do 30. januarja, je kratki igrani film Sestre režiserke Katarine Rešek – Kukle prejel nagrado občinstva.
Najnovejši film Asgharja Farhadija ne odstopa od njegove estetike, niti od na zahodu prepoznavne tradicije iranskega filma. Znova se srečamo s psihološko realističnim pristopom, ki običajnega človeka postavi v sredo družbenih silnic.