Južnokorejski režiser Han Jae-rim nam že v prologu krimi sage The King da vedeti, od kod črpa navdih. Z glasom v "offu," podobno kot Ray Liota v Scorsesejevi klasiki Dobri fantje (Goodfellas, 1990), naš vodnik postane osrednji antijunak Tae-soo (Cho In-sung). Ta je v uvodu udeležen v spektakularno posneti avtomobilski nesreči, po kateri se vrnemo na začetek, v čas ko se Tae-soo na prehodu iz najstniških let v odraslost odloča, kaj narediti s svojim življenjem. Svetovna kinematografija je polna primerov, ki v vlogo "kul" protagonista postavlja like na nasprotnih straneh zakona, bodisi ravbarje, bodisi žandarje. Posebnost južnokorejske kinematografije je nadpovprečno veliko število filmov, ki v vlogo "kul" akterja postavljajo tožilce, ljudi, ki jim ostanek filmskega sveta odmevnejše vloge navadno namenja v proceduralnih sodnih trilerjih in dramah. [več..]