Linda Cardellini, Blake Lively, Anna Kendrick, Henry Golding, Rupert Friend, Eric Johnson, Jean Smart, Sarah Baker, Andrew Rannells, Kelly McCormack, Melody Johnson, Cyndy Day, Gia Sandhu, Glenda Braganza, Nicole Peters
Ne bi mogel reči, da (me) je ameriški scenarist in režiser Paul Feig s svojimi ženskimi komedijami — in pogosto sodelavko Melisso McCarthy — prav posebej navduševal, vsaj praviloma. Bridesmaids (2011), The Heat (2013), Spy (2015) in feminilni rimejk Ghostbusters (2016) so zaznamovali humor nižjih registrov, straniščno-seksualne aluzije in satirizacija pop-kulturnih klišejev; kar je tipično čezlužniški trend. Vendar so pogosto stereotipne zgodbe obenem zaznamovali nadvse solidno razdelani, kompleksni ženski liki; v politično korektnem hollywoodskem ozračju (#MeToo) so bili njegovi filmi (povečini) finančno uspešni. Zakaj nisem presenečen? [več..]
7 / 10
Objavljeno: 13.12.2018
GledalBom
Po uspehu Ni je več in Dekle na vlaku so kriminalke in trilerji s sprevrženimi ali pa vsaj deviantnimi junakinjami in antagonistkami postali priljubljen prestižni žanr in tako je bil roman pisateljice Darcey Bell že pred izidom odkupljen za filmsko predelavo. To je prevzel Paul Feig, ki sicer slovi po komični žilici, pa tudi po odličnem prikazu žensk v filmih kot so Dekliščina, Vohunka in seveda serija Freaks and Geeks.
[več..]
Objavljeno: 28.09.2018
Mladina
Stephanie Smothers (Anna Kendrick), primestna mama in vlogerka, razširjevalka receptov, starševskih nasvetov in pozitivnega multikulti mišljenja, svojim redkim sledilcem na lepem oznani: Moja prijateljica Emily je izginila! Jo je kdo videl? Prosila me je le za simple favor: če v šoli poberem njenega sina. A potem ni prišla ponj. Tudi na telefon se ne oglaša. Ja – ni je več! Kot vidimo v flešbekih, je negotova, submisivna Stephanie, razočarana gospodinja, polna »zjebanih ženskih navad«, popolno nasprotje seksi, urbane, sofisticirane, elegantne, karizmatične, enigmatične, porschejske Emily, feministične vampice, polne same sebe, glamurja, iredente in visokih pet, njen »vonj« pa se po njenem izginotju le še stopnjuje. Ko se Stephanie prelevi v amfetaminsko verzijo gospodične Marple (ali pa Jessice Fletcher, če hočete), nas čakajo preobrati, ki se zdijo absurdni, toda le vsakič do naslednjega preobrata. Kaj je absurdnejše? To, da se izkaže, da je Emily mrtva in da sploh ni bila Emily, ni še nič. [več..]