Carla Gugino, Henry Thomas, Bruce Greenwood, Carel Struycken, Kate Siegel, Chiara Aurelia, Tom Glynn, Kimberly Battista, Natalie Roers, Victoria Hardway, Jon Arthur, Gwendolyn Mulamba, John Ceallach, Charles Adams, Bill Riales
Mike Flanagan je eden perspektivnejših žanrskih ustvarjalcev onkraj luže, saj je samo v lanskem letu postregel z več kot solidnima Hush in Ouija: Izvor zla (Ouija: Origin of Evil). Pri svojih delih je zelo angažiran, saj ponavadi doda svoj prispevek tudi pri scenariju in montaži. Njegov zadnji film je Geraldova igra (Gerald’s Game), adaptacija istoimenske zgodbe Stephena Kinga, ki je letos pravi hit v filmskih krogih. V kinematografih smo namreč videli kilav začetek franšize Temni stolp (The Dark Tower) in megauspešnico Tisto (It). Kljub veliki publiciteti lahko mirno rečemo, da omenjena filma nista niti blizu najboljšim Kingovim adaptacijam kot so Kaznilnica odrešitve (The Shawshank Redemption, 1995), Zelena milja (The Green Mile, 1999) ali Izžarevanje (The Shining, 1980), toda iskreno rečeno je tudi sama letvica postavljena izredno visoko. Mimo kinematografov se je v produkciji znašla tudi Netflixova adaptacija Kinga, ki pa v mnogih pogledih preseže prej omenjena letošnja filma.
[več..]
7 / 10
Objavljeno: 13.10.2017
Filmoljub
Letos je očitno leto Stephena Kinga, ali kaj. V kinodvoranah so v globalni distribuciji z dobršno mero promocijskega pompa predvajali po njegovih zgodbah prirejena Temni stolp in rimejk kultne klasike Tisto; oba filma sta bila deležna pretežno pozitivnih vtisov in naletela na odobravajoč sprejem (če že ne na stoječe ovacije in huronsko navdušenje). Osebno me koncepta eksistenčno-fantazijskih blodenj o vzporednih svetovih in odraščanja mulcev v ameriškem zakotju, ki se prvič srečujejo z zlom, ne vznemirjata tako zelo — in kljub temu je nekoliko ironično, da je najboljša letošnja adaptacija katere Kingove pripovedi (in morda ena boljših nasploh) mimo kinodvoran prav potihem zajadrala direktno na Netflix. Je to zdaj platforma za verodostojne filme, medtem ko kinematografe po svetu polnijo le še kokičarske otročarije, namenjene manj zahtevni mlečnozobi publiki? Kakorkoli: ni sicer govora o eni (naj)boljših Kingovih zgodb, temveč zgolj o uravnoteženem, vernem prenosu njegovega literarnega miselnega sveta na filmsko platno, ki ga je ameriški scenarist in režiser Mike Flanagan (Oculus, Hush, Before I Wake, Ouija: Origin of Evil) opravil z odliko ter se vnovič dokazal kot eden (naj)spretnejših čezlužnih žanrskih mojstrov ta hip. [več..]