Jennifer Carpenter, Vince Vaughn, Don Johnson, Tom Guiry, Marc Blucas, Udo Kier, Rob Morgan, Geno Segers, Fred Melamed, Dan Amboyer, Pooja Kumar, Clark Johnson, Mustafa Shakir, Dion Mucciacito, Michael Medeiros
e v uvodnih kadrih nam S. Craig Zahler predstavi Bradleyja (ne Brada) Thomasa na način, ki pove veliko o njegovem (anti)junaka. Njegova pojava, pobrita glava in tetovaža govorijo zgodbo o burni preteklosti, ki jo je zamenjala bolj umirjena, premišljena sedanjost. Časi so težki in v tem prvem prizoru Bradley izgubi službo avtomehanika. Prvi prizor se mi zdi zanimiv tudi zato, ker je postavljen tako, da sprva imamo občutek, da se bo Bradly vsak čas zapodil med ljudi pred mehanično delavnico in začel vihteti pesti. Prikrita grožnja vtkana v prizor napove, česa je zmožen Bradly, ki na poti domov ne ve, da bo njegov slab dan kmalu postal še slabši. Spoznanje o ženini nezvestobi na tako usran dan ne obeta nič dobrega, toda Bradly se žene niti ne dotakne. [več..]
7 / 10
Objavljeno: 10.01.2018
Filmoljub
Ameriški scenarist in režiser Steven Craig Zahler se dokazuje kot prvak neodvisnega multižanrskega filma. Njegov bizarni prvenec Bone Tomahawk (2015), zmes surove grozljivke ter na protagonistih in dialogih utemeljenega (anti)vesterna, je bil ekvivalent brutalnega sunka v želodec, ki pride po dolgi značajski pripravi in je zato toliko učinkovitejši: nestvarno, delirično eksistenčno potovanje v čistokrvno nočno moro, ki mu verjamemo zato, ker so nam poistovetljivi liki predtem verodostojno sedli na dušo. Zahlerjev drugi celovečerni projekt je dramaturško in tematsko soroden, čeprav gre za sodobnejšo in bolj aktualno premiso: (nad)realistična in znotraj lastnega konteksta povsem kredibilna mešanica družinske drame, kriminalnega trilerja in srhljivo nasilnega grindhousa (ne pa tudi cenene pornografije mučenja ali splatter senzacije), ki zasluženo zapolni mesto moderne eksploitacije ali visceralnega šunda B-produkcije — z dodano pripovedno in karakterno vrednostjo. [več..]